tiistai 3. joulukuuta 2013

Teen narkkaritestiä itselleni

Aikoinaan pidin tavattoman paljon Fanipalojen syömisestä. Myöhemmin ne eivät jostain syystä ole enää maistuneet aivan niin loistavilta kuin aikaisemmin. Mutta silti, jos olen niitä ostanut, niin edelleen vaatii minulta hirveän paljon olla syömättä niitä.

Olen tavannut säilyttää Fanipalat, kuten kaiken muunkin suklaapitoisen, jääkaappini pakkaslokerossa.

Päätin kokeilla, miltä tuntuu olla huumeista riippuvainen. Ostin pussillisen Fanipaloja. Ne saavat lojua pakkaslokerossa ja minä yritän olla syömättä niitä. Ainakin välillä tämä vaatii miestä. Tänään tosin kiersin sääntöjä ostamalla levyllisen Reilun kaupan suklaata, koska päivä oli sujunut surkeasti. Laitoin senkin pakkaseen.

On kuule hieman ongelmallista pilkkoa pakkasenkovaa suklaalevyä, mutta minä pidän kylmästä suklaasta.

Yritän pitää Fanipalat pakkasessa koskemattomina vielä seuraavat kolme viikkoa.

Fanipalojen valmistaja, mikä se lieneekin, ei ole maksanut minulle mitään tästä blogimerkinnästäni, vaikka sen kyllä pitäisi.

2 kommenttia:

  1. Muista varata johonkin Juopottiin Minttu-fanipaloja, muistaakseni ne ovat ainoat vähälaktoosiset Fanipalat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en periaatteessa kyllä pidä mintusta. Voin ostaa siitä huolimatta, mutta aikaisintaan vasta viikolla kaksi, kun päättyy narkkaritestini.

      Poista