maanantai 28. huhtikuuta 2014

Testi väitti minua sosialidemokraatiksi, mutta...

Kävin jokunen päivä sitten tekemässä netissä ulkomaankielisen poliittisen testin. Siihen kuului aimo määrä kysymyksiä. Lopputulemana testi väitti, että minä olen sosialidemokraatti. Se sanoi näin: "You are a Social Democrat. 10 percent of the test participators are in the same category and 74 percent are more extremist than you." Suomeksi sanottuna kymmenen prosenttia testin käyneistä on samassa kategoriassa kanssani, ja 74 prosenttia taas on minua enemmän ääri-ihmisiä.

Testin lopuksi esitetyt graafit voi käydä katsomassa seuraavassa osoitteessa: http://www.politicaltest.net/test/result/484206.

Testin tuloksesta riippumatta minä tulen tulevissa eurovaaleissa äänestämään kansanliikkeenomaista kansallisliberaalia puoluetta Muutos 2011.

...
PS. 15.5.2014: Julkaisinpa myöhemmin tekstin siitä, millaista oma "sosialidemokratiani" on.

...
PS. 14.12.2017: Voit myös niin halutessasi käydä lukemassa merkintäni Bernsteinilainen sosialidemokratia – ei utopismia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti