lauantai 18. elokuuta 2012

Näin Hitler-unta

Näin viime yönä tällaisen unen:

Oli toinen maailmansota, ja Saksan lopullinen häviö oli aivan nurkan takana. Olin Adolf Hitler. Olin jonkin arvoisan porukan kanssa metsätiellä autojen kanssa. Rinteeseen oli rakennettu jotain varustettuja luolia. Laitoin hartioilleni punaisen viitan ja lähdin katsomaan yhtä. Avasin puisen luukun. Luolassa heti sisäänkäynnin luona makasi kuollut ruumis. Päätin, etten menekään luolaan. Porukkani oli jo ehtinyt siirtyä jonkin matkan päähän. He odottivat minua siellä. Lähdin kävelemään. Kohta tapasin joukon riiviöitä, ei kun lapsia. Nämä eivät uskoneet minun olevan oikea Hitler, vaan pitivät minua jonain komeljanttarina. Jostain syystä tein heille Hitler-tervehdyksiä.

Oma unentulkintani: Olen kuin Hitler, aivan yhtä paha mies. Lisäksi lapsia ei pitäisi päästää hillumaan, vaan heidät pitäisi kapaloida.

1 kommentti: