sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Laivasto-uni

Näin torstain ja perjantain välisenä yönä sellaista unta, että olin laivastossa. Unessa olin jossain kannen alla. Yhdessä tilassa siellä oli tynnyrikaupalla jotain erittäin vaarallista ainetta. Yhtä tynnyreistä oli kohdellut korroosio pahasti ja se alkoikin vuotaa juuri ollessani lähellä sitä tilaa. Laivan automaattinen toiminto sulki sitten välittömästi sen tilan oven, jossa olin. Kirosin, että miten täältä nyt pääsen pois. Ovi ei kuitenkaan ollut lukittu, kun koetin sen kahvaa. Kurkistin ulos. Lähellä oleva laitteisto päästeli pahaenteisesti jotain höyryntapaista ulos, joten suljin oven uudestaan. Päätin sitten soittaa kännykälläni kapteenille kertoakseni, missä olen. Uni jatkui sitten siitä, että olin päässyt turvaan yläkerroksiin sellaiseen paikkaan, missä oli päällystöä.

En muista aikaisemmin nähneeni minkäänlaista laivastounta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti