lauantai 31. toukokuuta 2014

Olin unessani Yhdysvaltain erikoisjoukoissa

Näin torstaiaamuna sellaista unta, että olin yhdysvaltalaisissa erikoisjoukoissa. Unessa ei kerrottu, mistä erikoisjoukoista oli kyse. Varmaa on kuitenkin, että kyse ei ollut merijalkaväestä, vaan jostain vielä kovemmasta porukasta.

Unessa oli aika tehtävien välillä. Minä ja kolme muuta toveriani istuimme tukikohdan alueen penkeillä ja keskustelimme tehtävistä ja sotilaan ammattiin liittyvistä asioista.

Myöhemmin unessa olin toverieni kanssa jossain mukavassa vapaa-ajan paikassa, jossa oli myös siviileitä, miehiä ja naisia. Pian alkaisi uusi tehtävä. Meillä oli henkilökohtaiset aseemme eräässä huoneessa. Haimme ne sieltä, minäkin mahtavan tussarini, ja lähdimme menemään pois. Ihmiset katsoivat meitä kunnioittavasti ja ihaillen, kun ryhdikkäinä kuljimme kohti paviljongin uloskäyntiä. Tiesin, että me olimme maailman parhaita!

Minulla oli unessa ylikehittynyt itsetunto.

PS Aikoinaan olin muuten seurannut yhdysvaltalaista fiktiivistä tv-sarjaa The Unit. Ja laitetaan loppuun erään kappaleen sanat:
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through your daughter's eyes
You give me a reason
To walk the fire
Robert Duncan: Walk the Fire

4 kommenttia:

  1. Sotaunia näkee moni muukin, no worries :)

    Olen nähnyt ja näen monta kertaa unia että kuulun tiettyihin Waffen joukkoihin milloin taistelemassa länsiliittoutuneita tai ryssää vastaan, kumma kyllä henki lähtee joka kerta, mutta kovan taistelun jälkeen :)
    Viimeksi "kupsahdin" Ranskassa kun jenkkien Sherman ajoi yli.. ;)

    Olin mukana alla olevassa "porukassa!
    http://fi.wikipedia.org/wiki/SS-divisioona_Hitlerjugend

    Parempina aikoina onneksi oli myöskin erikoisjokkoja Suomessa:
    http://fi.wikipedia.org/wiki/6._SS-vuoristodivisioona_Nord

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ookei. Meikäpä näki vielä lauantaita edeltävänä yönä sellaista unta, että olin MG-42:n kanssa väijyksissä muutaman soltun kanssa. Valitettavasti en päässyt käyttämään asettani, kun vihollinen ei tullut tarpeeksi hollille. Niin, ja unessani en jostain syystä kokenut olevani saksalainen.

      Poista
  2. http://media.liveauctiongroup.net/i/9581/10454285_1.jpg?v=8CDC1B32C76D500

    Tällä mennään..

    VastaaPoista