maanantai 11. elokuuta 2014

Kesällä on ollut keskimäärin hyvä säätila

Sankarini Helena Eronen oli jokin aika sitten eli kesäkuun melko lopulla ikäväkseni valitellut blogissaan ihmisistä, jotka valittavat helteistä. Kesäkuu oli tosiaankin tänä vuonna ollut kovin kalsea, mutta minun itseni täytyy sanoa, että olen suuresti kärsinyt sen jälkeisistä mahtavista helteistä.

Kerran oli aika, jolloin päätin tykätä kaikista keleistä ja säätiloista. Tänä kesänä olen kuitenkin huomannut, että helle voi olla minulle ehdottomasti liikaa. Olen pettänyt itseni.

Yltiöpositiivisesti sain jokunen viikko sitten sanottua joillekin, että keskimäärin tämän kesän lämpötila on ollut miellyttävä. Epätoivoisen myönteistä.

Täällä Vantaalla pitäisi viimeisimpien tietojen mukaan huomenna tiistaina 12.8.2014 alkaa helleajan kulminoituminen. Tämä tekee minut tyytyväiseksi, ja senkin vuoksi jo, että joudun pitämään huolta joitakin päiviä eräästä koirasta.

Odotan innolla 30 asteen pakkasia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti