keskiviikko 27. elokuuta 2014

Loisteputki särki

Lähes kaiken kirjallisuuteni tapaan lukea pöntöllä istuen. Nyt oli kuitenkin tullut mutka matkaan. Nimittäin WC:ni loisteputkilamppu rupesi välkkymään. Kun WC:n lappu oli edellisen kerran mennyt epäkuntoon, olin välillä lukenut kirjallisuutta kännykkäni näytön valossa. Nyt en taida heti jaksaa sellaista.

Tällä hetkellä minun pitäisi kerrata italian kieltä, sillä jonkin ajan päästä minun on kesätauon päätyttyä ruvettava pitämään taas italian kielen kerhoa kerholla. Lisäksi olisi kiva saada luettua loppuun Niccolò Machiavellin "Ruhtinas".

Pitäisi kai hankkia uusi lamppu. Mutta niin pitkään kuin en saa sitä tehtyä, elämäni on kurjaa.

Olin jokin aika sitten hankkinut itselleni ensimmäisen taulutietokoneeni. Kun nyt minun on vaikea aamuisin tarkastella vessan peilistä naamani rähmien tilaa, niin ajattelin, että voisin aamulla katsella naamatukkatauluani tablettini kameran avulla.

...
PS 2.9.2014: Koska olen niin kovin hidasliikkeinen joissakin asioissa, niin eräs tuttuni toi minulle maanantaina loisteputken. Eli nyt toimii taas! Mutta eräs toinen tuttuni oli sanonut vähän aikaisemmin minulle, etten saa kohta aloitettavaa uutta italian kirjaa lukea pöntöllä. Siitä kun meillä ei ole kuin tämä yksi kappale toisin kuin oli ollut edellisen oppikirjan kanssa laita.

PS 27.9.2014: Ja sain melko äskettäin kirjoitettua ja julkaistua esittelyn Machiavellin "Ruhtinaasta. Oi, katso: Niccolò Machiavelli: Ruhtinas. Lisäksi vielä sanon, että myin äskettäin tuon tablettini, koska en ollut löytänyt tarpeeksi hyvää ja hyödyllistä käyttöä sille...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti