keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Uni elämisestä jättimäisellä avaruusasemalla

Näin jokin aika ennen eduskuntavaalisunnuntaita seuraavanlaista unta:

Olin jättimäisellä avaruusasemalla. Jostain syystä painovoima ei ollut sillä perustettu keskipakoisvoimaan, vaan kyseessä täytyi olla jokin paljon kehittyneempi systeemi. Painovoima nimittäin käyttäytyi täsmälleen samalla lailla kuin Maa-planeetalla. Unessa en kuitenkaan sitä ihmetellyt.

Unessa minua vaivasi huoli raaka-aineiden riittävyydestä avaruusasemalla pitemmällä tähtäimellä. Minussa eli tunne, että minä ja muu porukka avaruusasemalla olemme totaalisen yksin keskellä superjärjettömän massiivisen kokoista tyhjää avaruutta, joka aukeaa ympärillämme.

Eduskuntavaalien tulosten selvittyä minulle tuli mieleeni ajatus, että tätäkö se minun uneni tiesi. (Tosin heti perään minua rupesi naurattamaan joidenkin ihmisten reaktio siihen, ketkä voittivat vaalit. Ja voi ei, tästäkin tuli eduskuntavaaleihin liittyvä blogimerkintä.)

Lainaan lopuksi erään lempi-tv-sarjani henkilöä: "I began to wonder... What if that future happened because I listened to your warning and didn't go to Z'ha'dum?"

...Mmmm... alkoi soida päässä eräs tunnusmusiikki...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti